خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 16:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جعفری بروجنی مطرح کرد:

اخذ مجوز احداث چند مجتمع گلخانه ای و دامداری در بروجن/ بهره برداری از پروژه انتقال آب بن به بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده پروژه انتقال آب از بن به بروجن برای تامین آب شرب منطقه به بهره برداری رسید و با این اقدام آب پایدار برای سفید دشت و بروجن تامین می شود.

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده پروژه انتقال آب از بن به بروجن برای تامین آب شرب منطقه به بهره برداری رسید و با این اقدام آب پایدار برای سفید دشت و بروجن تامین می شود.



وی افزود: برای ساخت سد آق گلاغ حدود 800 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و مناقصه هم برگزار شد که قرارگاه خاتم الانبیا پیمانکار این پروژه شده است و در آینده ای نه چندان دور عملیات اجرایی آن شروع می شود.



نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: در طول یکسال اخیر حدود 9 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در شهرستان بروجن اجرایی شده است  و این اتفاق خوبی برای حوزه انتخابیه است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: بزرگترین ظرفیت شهرستان بروجن کشاورزی و دامداری است  که در همین راستا مجوز احداث 5 مجتمع گلخانه ای و 5 مجتمع دامداری به مساحت 40 هکتار برای 5 شهر در نظر گرفته شده است همچنین در حال حاضر 11 هکتار گلخانه در شهرستان بروجن به بهره برداری رسیده است.



جعفری بروجنی عنوان کرد: یک قطعه زمین برای احداث شهرک نهاده های دامی و کشاورزی اختصاص داده شده است و اعتبار آن نیز اخذه شده که در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آن شروع شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374775
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار